poniedziałek, 20 marca 2017

w moim stylu

kurtka-Cropp spódniczka- Vero Moda bluzka, torebka-TK Maxx buty-Baldaccini kapelusz-C&A
Dzisiaj zestaw w moich ulubionych klimatach. Stonowana kolorystyka i dodatki najlepiej charakteryzują mój sposób ubierania się. Trochę elegancki, trochę nowoczesny z elementami klasyki i boho.
Główną rolę gra tu metaliczna plisowana spódniczka z Zalando. Zastanawiałam się na długością midi, ale ostatecznie wybrałam krótszą, jest dla mnie bardziej praktyczna i mogę ją nosić do płaskich butów. A wracając do mojego stylu, to niejednokrotnie chciałam stworzyć zestaw typowo elegancki, nigdy mi to nie wychodzi, zawsze muszę coś dołożyć co zmienia pierwotne założenie typowo klasycznego zestawienia. Tak było i tym razem, miałam nie mieć kapelusza i chokera, a na nogach miałam szpilki, ale to już nie byłam ja. Ciężkie buty może mnie trochę osadziły, ale w takich czuję się najlepiej. Cieszę się, że w ubiorze nic mnie nie ogranicza, mogę łączyć, zmieniać, eksperymentować i chociaż nie zawsze wychodzi mi to idealnie to mogę wyrazić siebie!








44 komentarze:

  1. Klasyczna stylizacja! Bardzo mi się podoba :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podoba. Dodatkowo jestem aktualnie zakochana w plisowanych spódnicach!!!:) kapelusz świetnie tu pasuje:) Bardzo fajny look:)

      Usuń
  2. świetna torebeczka i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalnie :) Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Mi sie tak podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica. Cała stylizacja bardzo mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kurtka i torebka :) piękny kolor spódnicy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie stylizacje:) cudownie wyglądasz! spódnica piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  8. oo Ty też polubiłaś plisy? Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w takiej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest!
    Stanowi fantastyczną bazę do większości Twoich zestawów!
    Nie ma nic lepszego niż ciuch idealnie dopasowany do zawartości szafy!

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja! kapelusz bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  12. you look like an indie star! <3 love the whole look!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, duży plus za tą plisowaną spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, ze pokazujesz nam to w czym czujesz sie najlepiej! :) Nie ma sensu sie na sile przebierac ;) Zestaw bardzo mi sie podoba i po usmiechu widac, ze czujesz sie w nim super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta plisowana spódnica bardzoo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapelusz bardzo pasuje do tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie, klasycznie i kobieco :-) Taka spódnica powinna sie znalezć w szafie każdej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. kobieco a zarazem jest delikatny pazur - pięknie wyglądasz x

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja. Naprawdę przypadła mi do gustu! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódniczka, koniecznie muszę sobie sprawić taką plisowankę :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the touch of rocker mixed with the touch of feminine with the lace and the skirt.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz w ramonesce i pasuje do Ciebie taki eklektyczny styl. Botki bardzo mi się podobają - taki model jest na mojej liście butów, które z pewnością muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurteczka świetna:* Już patrze skąd :)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękna! cudownie lekko wyglądasz olśniewasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Troszkę zbyt szaro, dodałabym jakiś taki dodatek, ale całość prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja, uwielbiam taki jasny popielaty kolor. :)

    Pozdrawiam ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna spódnica i kapelusz :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. What a wonderful outfit! I love these skirts)
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo podobają mi się Twoje buty :) ja również często wybieram takie modele :) najważniejsze to nosić to, w czym czujemy się komfortowo :) sama poluję na taką spódniczkę :) jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. CUDOWNIE WYGLĄDASZ!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. So nice! <3

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wyglądasz, buty bardzo stylowe :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. i ta stylizacja jest calkowicie w moim stylu! nosiłabym!

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  36. Spódnica!! Szukam takiej!

    OdpowiedzUsuń
  37. Very nice outfit. I m following you and i hope you follow back.
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń