piątek, 17 marca 2017

Paznokcie- Efekt Kocie Oko

Jest tyle sposobów stylizacji paznokci, że mogłoby się wydawać, że nic już nie można wymyślić. A tymczasem co rusz coś nowego. Były już pyłki: efekt syrenki, lustra, kameleon i ich różne kombinacje, a od kilku miesięcy jest efekt Cat's Eye. Do jego wykonania potrzebujemy specjalnego lakieru magnetycznego i magnesu, reszta jak przy wykonaniu manicure hybrydowego. Efekt ten nie jest jakiś bardzo spektakularny, ale robi się go bardzo szybko. Na prośbę czytelniczek zrobiłam post z dokładniejszym opisem wykonania. I myślę, żeby na stałe wprowadzić wpisy z paznokciami z uwzględnieniem kolorów i metody zrobienia. Wpisy będą się pojawiać średnio co 2 tygodnie. A Wy jak myślicie czy to dobry pomysł?
Te i inne moje paznokcie tu



Sposób wykonania: Po uprzednim przygotowaniu paznokci, nakładamy bazę i 2 warstwy czarnego lakieru, nad 2. mokrą warstwę przykładamy magnes w kierunku w jakim chcemy aby przebiegała jaśniejsza łuna, trzymamy kilkanaście sekund nad paznokciem, nie dotykając go, następnie utwardzamy w lampie i wykańczamy topem.

Do jego wykonania użyłam; lakierow firmy NC Nails i magnesu.
Kolejne paznokcie wykonane tą metoda. Tutaj efekt jest tylko dodatkiem, pręgi są tylko na środkowych paznokciach.
Do ich wykonania użyłam brokatowego lakieru magnetycznego NC Nails w kolorze Illusion Glitter No.250 i magnesu, a na resztę paznokci położyłam kobaltowy lakier Semilac  
Tego koloru Swan Lake nr 125 nie polecam bo chociaż jest ładny to słabo kryje. Polecam natomiast kolor Porto Marine nr 171 ten kryje idealnie i ma żywszy kolor, jest naprawdę śliczny. Wkrótce go pokaże na paznokciach!

32 komentarze:

  1. Rewelacyjne kolory :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam!! super to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i przydatny wpis !
    Będę zaglądać tu częściej :-)
    Paznokcie śliczne i bardzo ładny kształt :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorek! :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już wcześniej o tym efekcie i przyznam, ze jest to efekt prosty i piękny.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie urzekł mnie ten efekt, jak dla mnie paznokcie są całe czarne i nie dostrzegam tego efektu ;> ale ten kolor marine mi się mega podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. pazurki masz piekne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa to w magnesie jest cały ten czar ;-) Bardzo ładny i delikatny efekt, jestem na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam sobie szary z takim efektem, ale na razie po próbie na jednym paznokciu efekt był opłakany. ;-) Z Twoimi instrukcjami postaram się zrobic lepiej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne paznokcie *-* Podoba mi się efekt kociego oka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A very interesting post !!! Thank you for your comment on my blog!!! 👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona! :) Efekt po prostu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie ślicznie wyglądają. Jejku mi się tak podoba Porto Marine, że na wakacje chyba sobie go kupię. Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy efekt! :) Przykuwa uwagę. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. paznokcie masz piękne! zazdroszczę, bo moje są genetycznie słabe ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale świetne pazurki<3

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś ten kolor Swan Lake i faktycznie krycie jest strasznie marne:)
    piękne pazurki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :) Czarna wersja według mnie fajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne paznokcie :) czarne są super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Such beautiful manicure! It reminds me of a galaxy effect :) xx Maja
    Maja's Muffin

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobaltowe paznokcie cudowne.
    Uwielbiam ten kolor.
    Myślę nad hybrydami w tym kolorze na Wielkanocne Święta.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń