wtorek, 7 marca 2017

Stylizacja na Dzień Kobiet w 30 minut


Moja propozycja na Dzień Kobiet i inne okazje.
Bez względu na to czy planujemy uroczyście obejść te święto czy tylko chcemy poczuć się kobietą zawsze musimy wyglądać dobrze. Stylizacja stworzona w 30 minut, no może trochę dłużej! Włosy nakręcone automatyczną lokówką Babyliss, łatwo, szybko i efektownie. Jak dla mnie idealnie. Makijaż szaro-różowy z kreskami jak zwykle i wyrazistymi ustami. Zestaw składa się z plisowanej spódniczki i koronkowej pudrowej bluzki, ostatnio ten kolor jest moim ulubionym. Jako, że zrobiło się cieplej zarzuciłam skórzaną kurtkę. Dodałam metaliczną szarą torebkę i botki na słupku i delikatną biżuterię.















37 komentarzy:

  1. spódniczka bardzo mi się podoba :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowa bluzka mega :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz! Piekna koronkowa bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica i cudowne loki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całośc bardzo mi się podoba łacznie z makijażem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędnie wyglądasz!
    Wszystko do siebie pasuje, jest kobieco i wiosennie!

    Makijaż, rzeczywiście, śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. elegancko:) Piekny makijaz:* buziak

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja,wyglądasz w niej zachwycająco! Bardzo podoba mi się Twoja spódniczka, chciałabym taką w swojej szafie :-) Udanego Dnia Kobiet Malwinko!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo elegancko, swietna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Kochana wyglądasz, makijaż uroczy ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyglądasz! Bardzo kobieco i elegancko. W sam raz na dzisiejszą okazję :)
    Pozdrawiam ;)

    http://monabifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing putfit with that skirt! I like your eyes dear!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: TULLE SKIRT & MESSY BUN, IN PARIS

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładna spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz:D
    A stylizacja idealna na takie święto :D
    Spódnica <3 Boska :D

    Zapraszam:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna spódnica i bardzo fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja i makijaż :):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, idealna na dzień kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  18. love your skirt!
    http://bygretts.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  19. super :) tak zwiewnie, lekko :) bardzo kobieco i wiosennie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja:) Podoba mi się ta koronkowa bluzka i spódnica:) do tego ślicznie wyglądasz w pokręconych włosach:* no i super makijaż:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódnica :D Zestawienie z cięższymi dodatkami i ramoneską bardzo mi się podoba :D

    Pozdrawiam ;D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz, delikatnie i kobieco :) Bardzo fajna bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie bardzo plisowane spódnice! świetna

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne włoski, ślicznie wyglądasz w tej koronkowej bluzce :3
    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w linki? Będę wdzięczna :>

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw
    najbardziej podoba mi się spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie! Co masz cudnego na ustach? ♥
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta plisowana spódniczka :) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejna świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się spódnica:)) I zegarek masz fajny, dobrze, że nie przekombinowany:)

    OdpowiedzUsuń