poniedziałek, 9 marca 2015

wiosenna krata

I znowu krata w roli głównej, tylko z tą różnicą, że na nie na zimowym tle.
Cudownie, zrobiło się ciepło, słonecznie, wiosennie, aż chce się żyć! I niech tak już zostanie. Stylizacja na spacer, miały być szare conversy, ale szkoda mi było białych podeszw, jeszcze tak sucho to u mnie nie jest. Koszula ma szary, dresowy odpinany kaptur, pokażę innym razem. Podarte spodnie, kamizelka i buty w kolorze granatu, do tego koniecznie torba z frędzlami i moje nowe okulary, czyli tak jak lubię!







buty-Baldaccini okulary-Vans reszta-nn








20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na luzie i super! :) ładny kolor szminki

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kratę. Świetne okulary i szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana obserwuje!
    Świetna stylizacja,bardzo Ci pasuje:)
    pozdrowionka i wpadnij na nowy wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana Twoja stylizacja tez mi sie bardzo podoba! Jest taka z pazurem! <3 Sama bym się tak chętnie ubrała! <3 MEGA ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw! super fryzurka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice look!! Love jeans !!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom

    OdpowiedzUsuń
  9. krata i czern -uwielbiam ! ale najbardziej lubie kamizelke , mam zamiar w koncu sobie sprawic tej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kraty, świetny look

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kratę w każdym wydaniu:p świetnie wyglądasz, no i ta torba- mega!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Jeszcze niedawno nie lubiłam kraciastych koszula, a teraz mam już kilka w szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look:)
    Fajne upiecie wlosow!

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDOWNA TORBA!

    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula w kratę, skorzana kamizelka i torba w frędzle - wszystko również znajduje się w mojej szafie :) uwielbiam takie rzeczy, chyba wszystkie Malwiny tak mają ;)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie! Też mam parę koszul w kratę w szafie, lubię je! :)

    OdpowiedzUsuń