niedziela, 22 marca 2015

PasteLove

Witam, dziś wiosenna stylizacja, zainspirowana niestety nie pogodą, bo choć słońce pięknie świeciło to temperatura kilka stopni poniżej zera czyli raczej zimowa.
Nie mówiąc już o silnym wietrze który przeszkadzał w zrobieniu zdjęcia i potęgował chłód, skąd sweterek po kurtką! Zestaw powstał na szybko pod wpływem przeglądania szafy i przygotowywania ubrań na wyjazd. Za ponad 2 tygodnie lecę na tygodniowe wakacje, więc musiałam odświerzyć letnią garderobę! Jak zwykle okazuję się,że wiele rzeczy jeszcze by się przydało! Mam pytanie czy macie jakieś fajne pomysły na modne paznokcie na urlop, mogą być hybrydy, bo sama nie mogę nic wymyśleć. Przeglądam jakieś inspiracje na stronach, ale jakoś nic nie widzę,za dużo wszystkiego. Wracając do stylizacji, zawsze uważałam,że duże okulary mi nie pasują, a wy jak myślicie???





buty-Baldaccini kurtka-New Yorker

29 komentarzy:

  1. ładna ta pastelowa stylizacja, kolor sukienki na plus

    Pozdrawiam i zapraszam na http://lap-stajla.blogspot.co.at/, u mnie post o oreo ciastkach

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz super! Twój uśmiech promienieje :) i sukienka bardzo do Ciebie pasuje
    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją uwagę przykuł dość mocno naszyjnik :) Fajnie ze wybralas akurat taki model! Ogolnie bardzo ciekawa stylizacja!

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie <3 . Będę zaglądać tutaj częściej super blog- obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie, wiosennie wyglądasz! Mój ulubiony kolorek ostatnio ;-) Piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze była przeciwna łączeniu czarnych, kryjących rajstop z jasnymi kolorami, ale powiem Ci, że u Ciebie wygląda to rewelacyjnie ! Kwitniesz na wiosnę - prześlicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też rzadko zdarza się tak łączyć, ale dla tej miętowej sukienki robię wyjątek, nie chciałam z nią czekać na lato(:Dziękuję, to te słońce tak na mnie wpływa i myśl o urlopie, pozdrawiam!

      Usuń
  8. Amazing pics it`s inspiration for me!!!
    http://afinaskaterblogspotcom....

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the dress!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w pastelach! Świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci w tym kolorze, jednak ja bym ubrała szpileczki do tej sukienki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet miałam ubrać szpilki, taki był zamiar, ale temperatura -4 stopnie skutecznie odwiodła mnie od tej myśli, aczkolwiek mi to nie przeszkadzało, bo lubię łączyć lekkie lub zwiewne sukienki z cięższymi botkami>

      Usuń
  12. No powiem Ci, że patrząc tak na zdjęcia wydawałoby się, że jest mega cieplutko, przyjemnie i słonecznie :) hehe
    Piękny kolor sukienki- już taki świeży i dziewczęcy- właśnie takich kolorów brakowało mi po tych kilku miesiącach zimy :(
    A gdzie lecisz? Ale Ci zazdroszczę, do mojego urlopu jeszcze kilka dobrych miesięcy buuu :(

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację?
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna kombinacja mięty z czernią! Co do okularów to pasują :)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i opinie dotyczącą okularów!

      Usuń
  14. piękna sukienka;) i naszyjnik świetnie współgra;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za komentarze, bardzo mi miło,że do mnie zaglądacie i piszecie motywujące opinie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka ♥
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci w takiej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń