czwartek, 26 marca 2015

Futrzak i Conversy

Dzisiaj bardzo zwykła codzienna stylizacja. Ostatnio zdarza mi często tak wyglądać, jak muszę ubrać się szybko i praktycznie.
W końcu zrobiło się na tyle ciepło,że można spokojnie włożyć trampki, a zamiast kurtki futrzaną kamizelkę. W sumie to obiecałam sobie nosić więcej sukienek, ale tym razem postawiłam na wygodę i wybrałam leginsy w panterkę, choć nie są one moim ulubionym elementem garderoby. Tak dla odmiany zrobiłam sobie fioletowe paznokcie, bo tak jak pisałam ostatnio,pomysłów  brak!!

trampki-Converse leginsy-Top Secret bluzo-tunika -Diverse kamizelka-House




24 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz ;) Fajne połączenie futrzanej kamizelki z tenisówkami!
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę sezon trampkowy został już otwary, w takim razie musze i ja swoje wyciągnąć z szafy :) :)
    świetny futrzak- sama uwielbiam je nosić, są mega ciepluchne i sprawiają, że coś fajnego dzieje się w zestawie :)
    i dostrzegłam piękne kolor pazurrrków <3
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowa do góry, widoki na Teneryfie na pewno cały stres zrekompensują :D

      Usuń
    2. Już mi przeszło, cieszę się, ale wiadomo takie sytuacje na świeżo to zawsze w podświadomości działają, tak swoją drogą to przykre, że tyle ludzi zginęło prawdopodobnie przez jedną osobę!

      Usuń
  3. Świetny jest ten futrzak ;)
    U mnie nowy post, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę podobaną kamizelkę!!! są super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te trampeczki, takie nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie taka zwykła! Na pewno obejrzałabym się za Tobą na ulicy, bo już tak mam, że oglądam się za fajnie ubranymi dziewczynami :-P Świetna torba! Frędzle teraz rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznee paznokcie i futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna torebka! Chcę też taką :-) Świetnie wyglądasz w takim wydaniu :-) Pasuje Ci taka pomadka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne połączenie, a trampki super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tunika jest świetna, ale to torebka przykuła moją uwagę - jest przepiękna! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam futra! Oczywiście sztuczne, ale właściwie pod każdą postacią. Najlepiej długowłose <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz w tej fryzurce i pazurki super <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz w tej fryzurce i pazurki super <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy model Conversów, świetna stylizacja na luzie. ;) + piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. modnie i wygodnie, czyli tak jak lubimy najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne szarości i fajny zestaw na co dzień. W moim stylu. A pazurki super! Zapraszam do siebie w wolnej chwili www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń