czwartek, 3 listopada 2016

“Take me away!” - “Wyjedźmy gdzieś!”

Jesienne deszczowe dni i długie wieczory nasilają codzienną monotonie, a gdyby zostawić to wszystko na jakiś czas i uciec gdzieś daleko?! Zmienić otoczenie, zobaczyć inne krajobrazy, spotkać nowych ludzi, wygrzać się na złotym piasku!!! Gdybym tylko miała taką możliwość to poleciałabym za ocean i zwiedziłabym Stany Zjednoczone. Nacieszyłabym się widokiem  oceanu, drapaczy chmur i pięknych górzystych terenów.




Swoją podróż rozpoczęłabym od Nowego Yorku, metrem i żółtymi taksówkami zjeździłabym te miasto wszerz i wzdłuż. Mieszkałabym na Manhatanie i z okna podziwiała panoramę miasta. Opłynęłabym Statułę Wolności, zobaczyłabym Pomnik Pamięci World Trade Center i Most Brukliński. Spacerowałabym po Times Square i Central Park obserwując żyjących tam ludzi. Odwiedziłabym China Town i jadła pyszną włoską pizzę w Little Itali. Planowanie wyjazdu  ułatwiłaby mi strona http://www.rabble.pl/ , na której znajduje się wiele zniżek, w tym na noclegi i hotele na całym świecie   Kody Rabatowe Booking.comKody Rabotowe Hotels.com , a  zaoszczędzone pieniądze wydałabym na  zakupy. W USA znajdują się  sklepy największych i najpopularniejszych projektantów z całego świata miedzy innymi: Chanel, Armaniego, Versace czy Ralpha Laurena. A ja uwielbiam kupować i na pewno nie przeszłabym obok obojętnie. Zakupy tam to byłaby bardzo ważna część mojego wyjazdu. Markowe ubrania przywiezione stamtąd byłyby najlepszą pamiątką.


Po zatłoczonym mieście byłoby cudownie zaszyć się w domku w górach. Jako że Stany Zjednoczone to w większości górzyste tereny, grzechem byłoby tam nie dotrzeć! Mogłyby być to na przykład Green Hills w Vermont.


A stamtąd udałabym się do Boston, jednego z najstarszych miast położonego nad Zatoką Massachusetts. Zwiedziłabym najważniejsze atrakcje turystyczne o znaczeniu historycznym i edukacyjnym. Ważnym punktem byłaby ulica Newburry Street, gdzie oprócz pięknej architektury mogłabym kupić oryginalne ubrania i poczuć klimat tego miasta.


Chciałabym też zobaczyć Wodospad Niagara. Zachwycić się takim cudem natury.


Następnym miastem które chciałabym zwiedzić jest Chicago. Dotrzeć i zatrzymać się w okolicach Downtown i podziwiać życie miasta, szczególnie nocą. Zobaczenie Chicago’s Michigan Avenue czyli najbardziej prestiżowej ulicy Chicago to byłoby coś. Na pewno zwiedziłabym Akwarium Shedda, Planetarium Adlera, i Art. Institute of Chicago.


Kolejnym ważnym miejscem jest Los Angeles i Hollywood. Przeszłabym się słynną Aleją Sław i zajrzała do bogatych dzielnic, żeby daleka popatrzeć na rezydencje gwiazd w Beverly Hills i Malibu.


Na sam koniec mojej wyprawy chciałabym dotrzeć na Florydę. Miami South Beach to byłoby idealne miejsce dla mnie. To jedna z najbardziej znanych i rozpoznawanych plaż na świecie. Można tam znaleźć wszystko z czego słynie Floryda. Eleganckich sklepy, egzotyczne restauracje, nocne kluby, dyskoteki, galerie lokalnych artystów. Przede wszystkim jest tam błękitna, krystalicznie czysta woda Oceanu Atlantyckiego i złoty piasek,a piękna pogoda jest idealna do wypoczynku i oderwania się od rzeczywistości.


 I to byłby mój "american dream". Ach, rozmarzyłam się!



28 komentarzy:

  1. Przejechałabym się do Usa na grudniowe wyprzedaże;-) Fajny post i piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący post :D rabble się spisuje ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, zazdroszczę Ci takiego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! What a beautiful city! Wonderful pictures!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszzcę takiego wyjazdu! Super

    OdpowiedzUsuń
  6. O kochana ja też się rozmarzyłam :) Swoją podróż zaczęłabym też od NY <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo bym chciała pojechać do stanów :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, fajnie jest mieć marzenia,a jeszcze fajniej je realizować! I życzę Ci żebyś jak najszybciej je zrealizowała :) Miłego dnia :*

    Www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chętnie bym gdzieś wyjechała!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę wspaniałe miejsce :) Również chciałabym zwiedzić te wszystkie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I tu mnie zmyliłaś, czy na prawdę to się wydarzyło czy to tylko wyobrażenia. :D Jeśli była to realna wycieczka to zazdroszczę! Idealna podróż, a że ja kocham podróżować to jest to dla mnie coś wspaniałego. Jednak jeśli to jest twoje marzenie to, życzę ci byś je spełniła. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Stanach byłam 2.razy, ale aż tyle nie zwiedziłam ,ale marzy mi się zobaczenie tych wszystkich miejsc! Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dwa to już coś!! A jak widzę po blogu to chyba i tak dużo podróżujesz.Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Staram się każdy urlop spędzać wyjeżdżając gdzieś czy to w Polsce czy za granicę, uwielbiam jeździć, latać, zwiedzać! Pozdrawiam!

      Usuń
  12. wow ale mi się marzy wyjazd do USA , super post :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i, to prawda, teraz taka ucieczka od ponurej, deszczowej jesieni by się bardzo przydała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, fajnie byłoby gdzieś pojechać zresetować się, rozmarzyłam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Stanach - ale na zwiedzanie wybrałabym się jeszcze w przyszłości:]

    OdpowiedzUsuń
  16. USA jest super! Urodziłam się w NY ale jak byłam mała to wróciłam szybko do Polski, także dużo nie pamietam stamtąd... a TY już byłaś w Stanach? ja planuję w najbliższej przyszłości pojechać właśnie, pewnie skorzystam z Twojej sronki ze zniżkami ;)

    http://sarowly.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mi się marzy wycieczka do NY.
    Chciałabym tam mieszkać <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie byłam w Stanach, jak na razie wyjazd pozostaje tylko w marzeniach. Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow pięknie! Chciałabym kiedyś zwiedzić Stany:):*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też marzę o zobaczeniu tych wszystkich miejsc, mąż już od dawna namawia mnie na podróż do Stanów, ale ja tak bardzo boję się latać, że cały czas to odkładamy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja bym chciała wyjechać do USA :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wycieczka z najskrytszych marzeń! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń