piątek, 18 listopada 2016

„Home Sweet Home” - „Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej”

Dom czyli moja oaza.
Wszyscy co mnie znają wiedzą, że lubię podróżować, ale z równie wielką przyjemnością wracam i spędzam czas z zaciszu własnego domu. W którym przebywam najczęściej i czuję się najlepiej . 





Każde wolne staram się dobrze wykorzystać i doceniam te chwilę, kiedy mogę zostać, obejrzeć dobry film, zaszyć się z książką i  odpocząć. 

Uwielbiam pić kawę i zieloną herbatę. Lubię też zapraszać gości i przygotowywać pyszne jedzenie.

1.bułki jagodzianki 2.rolada szpinakowa z łososiem 3.pasta z tuńczyka i avokado 4. pizza razowa z chili 5. sałatka z kurczakiem i winegre 6.sałatka z makaronem,tuńczykiem i sosem czosnkowym 7. warkocze z ciasta francuskiego z pieczarkami i kurczakiem lub szpinakiem i kurczakiem
A codzienne obowiązki nie sprawiają mi trudności chociaż jako osoba pracująca czas mam ograniczony. W utrzymaniu domu kieruję się zasadą im mniej tym lepiej, dzięki temu łatwiej mi utrzymać porządek. Staram się, aby jak najwięcej rzeczy było schowane.


A dekoracje były praktyczne. Nawet pamiątki przywiezione z podróży muszą spełniać jakąś funkcje użyteczną.  

Ale nie byłabym kobietą gdyby nie kusiły mnie piękne dodatki. Zwracam też uwagę żeby były dobre jakościowo. I takie właśnie znajdziemy na stronie http://www.rabble.pl/ a dodatkowo możemy skorzystać z rabatów http://www.rabble.pl/kody-rabatowe-homeyou-2254. Jeżeli chodzi o dekoracje domu to podchodzę dosyć rozsądnie, a przynajmniej tak mi się wydaje! Ale w kwestii ozdób świątecznych pozwalam sobie na szaleństwo, kocham tworzyć nastrój świąteczny, a że te zbliżają się wielkimi krokami, więc można już się przygotowywać. Przepiękne dodatki świąteczne widziałam na Home and You .

 A co myślicie o taki postach tematycznych??? A może ktoś zainteresowany przepisami?

26 komentarzy:

  1. No nie powiem, masz w nim naprawdę świetnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post, wlasnie przygotowałam podobny hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie posty i bardzo mi się podoba wystrój u Ciebie :) ściana z kamienia i te podświetlone półeczki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wnętrze a Ty ślicznie wyglądasz w tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przytulny jest Twoje mieszkanie. Stylówka też odświetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne mieszkanie kochana :-) Zdecydowanie chcę znać przepis na tą roladkę z łososiem, bardzo proszę podziel się kiedyś tym przepisem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny masz dom, uwielbiam wszelkie dodatki do wnętrz, :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. również nie przepadam za natłokiem rzeczy w domu:) Piękne zdjęcia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ❤️ Wiadomo, że w domu najlepiej 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam zegar! jest świetny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wystrój domu i pyszne potrawy! Też zrobiłam podobny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny wystrój! pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful dress and sweater!
    Great post!
    Have a nice new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo ładny i zadbany domek. Ja także kocham podróżować, ale z chęcią wracam do domu i bardzo się z tego cieszę. Podoba mi się Twój łapacz snów ;)

    Dodaję do obserwujących, zapraszam do siebie :D
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny domek <3 ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wnętrze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłe komentarze, cieszę się, że podoba Wam się mój dom, ja jestem zadowolona ze swojego wystroju, ponieważ sami z mężem to wymyślaliśmy i prawie każde pomieszczenie było wykonane w innym czasie przez co czasami nie ma spójności, oczywiście zawsze się chce zmienić np. stół w jadalni, bo nie pasuje kolorystycznie, meble w sypialni na jakieś lepsze i tak nie ma końca!!! (:

    OdpowiedzUsuń