wtorek, 25 października 2016

aztec cardigan, leather trousers and hat

spodnie-Reserved sweter,bluzka, torebka-Tj Maxx buty-Nine West kapelusz- C&A
Casual to tak jak dla większości z Was mój sposób na codzienny wygląd. Dla niektórych zbyt zwyczajny dla innych trochę przesadzony. A dla mnie to przede wszystkim wygoda, a także naturalność i trochę indywidualizmu.
To stylizacje które pokazuje najczęściej, a że nie mam w pracy określonego dress kodu to nic mnie nie ogranicza. Często to połączenie różnych stylów, a czasem proste, klasyczne zestawienia. Są to uniwersalne zestawy, które w dzień nadają się na spacer czy zakupy a po zmianie dodatków, mogą się sprawdzić także na wieczorne spotkania.   
Kardigan z azteckim wzorem trochę ożywił czerń, którą chyba nadużywamy jesienią i zimą. Ja osobiście bardzo ją lubię, chociaż staram się nie ubierać total black. Skórzane spodnie, bluzka z wiązaniem, buty typu open too, torebka z wężowym wzorem i kapelusz to wszystko w jednakowym kolorze różni się tylko i aż fakturą! W takich zestawieniach czuję się najlepiej. Minimalistycznie, ale z elementami boho



27 komentarzy:

  1. wiązana bluzka w połączeniu z tymi spodniami wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo efektownie w tej stylizacji, to takie boho z pazurem :-) Śliczny kardigan :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w kapeluszu:) sweterek jest super, lubie azteckie wzory ale bardzo rzadko w nich chodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka jest wręcz idealna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo stylowe połączenie! Piękny kardigan i bluzka! Ślicznie wyglądasz, jak zawsze zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kardigan jest genialny!
    Jestem fanką wszelkich etnicznych wzorów i ten na Twoim swetrze mnie szczerze zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, wszystko idealnie pasuje, i tan sweter bardzo fajnie, chociaż ja nie przepadam za etnicznymi wzorami, tutaj jest tak fajnie kolorystycznie i subtelnie, że podoba mi się :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale podoba mi się ten sweterek, jest prześliczny. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą stylizacje:) Cudowne spodnie, bluzka i sweter:) Genialnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweter, torebka ma fajny fason,ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny look, uwielbiam sznurowane bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa stylizacja :) ten kardigan faktycznie ożywia całość :) ja również lubię czerń, chociaż podobnie jak Ty staram się jej nie nadużywać :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie rozstaje się ze skórzanymi spodniami na jesień, są niezastąpione. Super butki <3 zapraszam do mnie www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look dear, love this combination!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjawiskowo! :) Świetny look, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna fryzura , śliczny kolor szminki , tez uwielbiam tk Maxx ,super !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, kapelusz-wyglądasz w nim super bardzo Ci pasuje (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ze sklepu Marshals, kupione w USA firmy Nine West.

      Usuń