niedziela, 29 kwietnia 2018

marynarka w kratkę, t-shirt Levis, szpilki i torebka MK

marynarka,spodnie, koszulka Levis-Zalando torebka-Michael Kors buty-TK Maxx okulaty-Ray Bany
Dziś znowu połączenie sportowo-eleganckie.
Tym razem to buty nie są sportowe. Cieliste szpilki i torebka MK to zawsze zgrany duet. Kultowa koszulka z czerwonym napisem Levis pasuje niemal do wszystkiego. Podobnie jak czarne spodnie. Te nie są typowe,bowiem mają dżety z boku i mocno poszarpane nogawki, dzięki czemu idealnie przełamują formalny charakter marynarki.














31 komentarzy:

  1. Przepiękna klasyka z pazurem :D Ślicznie wyglądasz i pięknie Ci w czerwonych ustach :)
    Udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz obłędnie, bardzo podoba mi się Twoja propozycja na dziś.
    Całość prezentuje się obłędnie.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie stylizacje, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzki z napisem to jest to :D Fajne połączenie spodni z odbdrapowaniem i T-shirtu :D
    Pozdrawiam! :DDD

    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie! :) podoba mi się taki styl! nieco elegancko, lecz nieprzresadnie :) jednocześnie kobieco i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się połączenie żakietu z tymi spodniami. Podobny właśnie widziałam tutaj. Super look, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie! Uwielbiam elegancko-sportowe stylizacje. Twoja wyszła super !

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega zestaw a najbardziej spodobały mi sie spodnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie :) Jesteśmy pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Ciebie laska! super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing outfit and photos as always!!!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten look jest świetny nie wiem co mo sie bardziej podoba czy spodnie czy marynara czy top :) No sama chetnie bym sie tak ubrala:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie są genialne od razu wpadły mi w oko :) Ta koszulka też tutaj świetnie wygląda :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, a najbardziej urzekła mnie torebka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka marynarka już za mną chodzi jakiś czas :) Super się prezentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarka super, ale również bardzo mi się spodobała torebeczka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała stylizacja, choruję na tą koszulkę.

    OdpowiedzUsuń