wtorek, 27 lutego 2018

women in black

Kolejny codzienny, zimowy look.
Wiem, że już bardzo chce się wiosny, ale przy obecnym mrozie to jeszcze musimy uzbroić się w cierpliwość. Ja jak zwykle nadużywam ciemnych kolorów, szczególnie zimą. Także dziś prawie cała w czerni. Futrzane dodatki odkopałam gdzieś z dna szafy, chociaż myślałam że się już nie przydadzą. Całość ożywiłam dwustronnym szalem.
płaszcz-Guess spodnie,buty-Zalando sweter,szal-TK Maxx rękawiczki-Reserved nauszniki-Atmosphere










24 komentarze:

  1. Bardzo fajna , lekka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, zgrabniasto 🖤A czerń jest fantastyczna 😉👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieta w czerni...pięknie się prezentujesz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jak ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super ciepło w tej stylizacji, Wpadły mi w oko Twoje odlotowe spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się, że czerń przełamałaś tym szalikiem. Nauszniki są genialne, bardzo pasują do tej stylizacji a Ty wyglądasz w nich mega uroczo :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zestawienie stylizacji :)
    obserwuje i zapraszam tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nauszniki idealne na obecną, mroźną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz ;) podoba mi się taki total black z kolorowym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:* genialne masz spodnie i super dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój golf! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this black look with the print scarf! Super pretty!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny płaszcz i fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zimą bez czapki ani rusz :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci w czerni kochana, rozumiem to doskonale, bo na codzień też często lubię się ubrać cała w czerń i dobrze mi z tym :) Świetnym dodatkiem jest tu szal, oraz kolor szminki, takie drobne akcenty, a świetnie nadają charakteru całości <3
    super płaszcz !!

    Udanej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja lubię ciemne kolory, i jeszcze w marcu spokojnie nam się przydadzą. Ty dodatkowo w czerni prezentujesz się świetnie, a nie każdemu czarny dodaje tyle uroku co Tobie. Szal w pepitkę jest super!

    OdpowiedzUsuń
  17. dzisiaj tak trochę punkowo, rockowo ;)całość z tym szalikiem wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nauszniki;) I ja bardzo lubię pepitkę!:)

    OdpowiedzUsuń