niedziela, 28 stycznia 2018

prawie total black

A dziś trochę bardziej elegancko, jeszcze na zimowym tle,
bo aktualnie pada deszcz. Zdjęcia z przed tygodnia, kiedy to już brało mnie przeziębienie, które nadal trwa. Niestety w sezonie jesienno-zimowym  ciężko tego uniknąć, tym bardziej jak się normalnie pracuje i funkcjonuje (wyjazdy, szkolenia itp.)
A wracając do zestawu to spódnica skórzana w towarzystwie kobiecego sweterka z wiązaniem z tyłu i rozkloszowanym dołem. Wszystko oprócz swetra w czarnym kolorze:  krótkie futerko, wiązane botki na słupku i torebka z wężowym tłoczeniem, a że jest zima to szal i czapka.










44 komentarze:

  1. Nie taki total trochę koloru jest :D Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your style.great combination.

    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluzka, fason i kolor. Całość świetna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde, świetna bluzka! Na jutrzejsze wyzwanie blogerskie byłaby w sam raz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygladasz! Podoba mi się Twoja propozycja!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja, najbardziej podoba mi się ta czarna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor ma te bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestawik, bardzo podoba mi sie bluzka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzeczka ślicznie ożywia stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I pięknie, że ożywiłaś tę czerń fioletem- pięknie wyszło :) W dodatku makijaż tak ładnie podbija ten fiolet na bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja. Uwielbiam czarny kolor, większość ubrań mam w tym właśnie kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. elegancko i szykownie- ta baskinka super

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka! Cudowna! Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. You are so amazing! Love your blog, I follow you!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello,

    Perfect look !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja. Powrotu do zdrowia zyczę.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  17. Unas fotos preciosas! Muchas gracias por pasarte por mi blog! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, i sweterek, i reszta :) Spokojne, ładne kolory, zwłaszcza ten sweterkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy look :) Super sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweterek, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, uwielbiam takie zestawy z jednym wyrazistym akcentem :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy ten sweterek z baskinką. W połączeniu z czernią fajnie wygląda, zwłaszcza w tej zimowej, śnieżnej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  23. Un post muy interesante! Muchas gracias por tus comentarios en mi blog, es un placer verte por allí! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszcze ci tej zimy u nas nawet nie ma plateczka:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo elegancko <3
    Obsewruje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czarny kolor :) super post
    zapraszam http://roxy24t.blogspot.com/2018/02/tweed-coat-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful and stylish! I love your leather skirt.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie tak czasami rozświetlić całą stylizację kolorkiem :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się Twoja bluzka ;) Piękny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten odcień fioletu będzie mega modny wiosną :) piękny outfit

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, że prawie i dobrałaś również inny kolor do czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super look!moją uwage zwrocila torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz Kochana:* super torebka i bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te queda muy bien este look Estás precpreciosa! ⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń