piątek, 22 września 2017

miętowa sukienka

sukienka, buty-TK Maxx torebka-plecak-Baldaccini okulary-Gino Rossi
Kalendarzowe lato się kończy, ale jeszcze ma być ciepło od weekendu.
Wiem, że u niektórych z Was już jesień na całego, powroty do szkoły a zaraz na studia.  Ja jeszcze tydzień temu narzekałam w prawie 40-stopniowym upale, że jest mi za gorąco, ale teraz chętnie bym tam wróciła.  Póki co jeszcze się nie ogarnęłam po urlopie i nie stworzyłam nic bieżącego. Dlatego wrzucam zaległą stylizacje jeszcze z lata z drapowaną, długą, miętową sukienką w roli głównej. Dodałam do niej brązowe dodatki. Szkoda, że nasze polskie lato jest takie słabe i krótkie!











16 komentarzy:

  1. Jakie piękne paznokcie ;) U mnie bardzo deszczowo cały tydzień, po lecie już ani śladu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w niej wyglądasz, a do tego pazurki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna na jakąś tropikalną wycieczkę <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka cudowna! <3 a paznokcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka, uwielbiam miętowy kolor ;) ale te paznokcie to dopiero miazga! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No... u Ciebie jeszcze lato, ale fajnie na to teraz popatrzeć... Masz rację w tym roku lato było wyjątkowo słabe... Plecak masz ekstra! a miętowe odcienie uwielbiam... Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka ma śliczny kolor ;) Paznokcie ekstra ;)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zwiewne sukienki :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna ta sukineczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  11. W długich sukienkach raczej nie chodzę bo jestem dosyć niska ;)
    Paznokcie super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz w tej sukience! Ja nadal boje sie długich krojów i nie mam ani jednej sukienki do kostek.

    OdpowiedzUsuń