piątek, 24 lutego 2017

bordowe botki, parka khaki i inne

bluzka-Ralph Lauren sweter-Old navy kurtka, czapka, szali-Stradivarius buty-Czas na buty
 Ostatnio strasznie podoba mi się bordo, chociaż zawsze uważałam że to kolor poważny i raczej jesienno-zimowy
a tu wiosna za pasem i zamiast się rozglądać za bardziej żywymi barwami to ja musiałam sprawić sobie chociaż botki w tym kolorze. Dlatego chciałam się pochwalić nowymi butami. Moje traperkowe botki zamówiłam ze strony Czas na buty, są skórzane i bardzo mi się podobają. Już widzę je we wczesno-wiosennym połączeniu z moją pudrową bomberką, której nie miałam okazji pokazać. A wracając do zestawu to ostatnio pisałam,że zimą rzadko noszę spódnice, tak więc nadrabiam, bo w ostatnim poście też była spódniczka. Także sama jestem dumna z siebie, że z przyjemnością je noszę i kupiłam następną, także na pewno się pojawi w niedługim czasie na blogu! Moją parkę khaki już znacie, pokazywałam ją tu  tu i to właśnie w wersji ze skórzanymi spodniami przypadła mi i Wam do gustu. Dlatego dziś czarna skórzana ołówkowa spódniczka, którą miałam ubraną tutu nietypowo połączona z zieloną parką z kobaltowym futerkiem, pod spodem mam sweter w odcieniu khaki, chociaż na zdjęciach wygląda na szary. Do bordowych butów dodałam bluzkę i czapkę w tym samym kolorze a do tego wszystkiego kolorowy szał łączący te wszystkie kolory i czarną torebką z wężowym tłoczeniem.
Życzę Miłego Weekendu!!!













37 komentarzy:

  1. Stylowe połączenie, a buty bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki wyglądają fantastycznie, fajne połączenie kolorystyczne. Wiosna za pasem więc muszę wybrać się i upolować buciki i kurtkę! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycam się botkami i torbą <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kolor bordowy! Świetne buty :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bordowy tak samo jak Ty ;) zdecydowanie jest to mój kolor tego sezonu :D Ładna stylizacja, buty super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty :) Bordowy to ostatnio mój ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! I love the leather skirt and the parka jacket.
    I just followed your lovely blog (#164). Please follow me back. Stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez lubię kolor bordowy:D Świetna stylizacja:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zauwazyłam śliczną bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle wyglądasz perfekcyjnie i na luzie zarazem.Botki są fantastyczne, podoba mi się ten obcas :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna całośc i cudowny masz ten kaptur <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne botki :) Bordowy kolor nie jest łatwy, przynajmniej dla mnie, Tobie udało się go bardzo fajnie skomponować w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Też podoba mi się bordowy kolor, ale raczej tylko na sezon jesień-zima :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz :) Kolory połączyłaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne buty! I genialna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny look<3 super botki<3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Te botki sa świetne:) Pasują idealnie do reszty zestawu:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz cudowny manicure! pokaż jak go zrobiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bordo to zdecydowanie Twój kolorek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio uwielbiam bordo. :) a Tobie bardzo ładnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Okazuje się , że ja sama tez nabyłam parę ciuchów w tym kolorze. Buty super !

    OdpowiedzUsuń
  23. Kradnę botki i torebkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowną masz parkę kochana!:):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz świetnie! Uwielbiam bordowe dodatki! :) Bardzo Ci to pasuje :)
    Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna ta parka i super spódnica:) Jak zawsze Twoja stylizacja bardzo mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna parka, wyglądasz świetnie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. całość super :) te botki są świetne :) bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne, które tu zastosowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna chusta :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń