środa, 4 stycznia 2017

"My 2016" - podsumowanie

Zaczynamy kolejny rok a wraz z nim następny rozdział i nowe wyzwania.  Ja postanowień noworocznych nie robię, bo po co czegoś nie zrealizować. Ja raczej planuję na bieżąco i co mam zrobić to robię i nie odkładam na później. Chętnie natomiast podsumuje mój miniony rok. Ogólnie rok 2016 był dobrym rokiem dla mnie, może nie udało mi się zrealizować wszystkich swoich planów, ale zdecydowanie więcej wydarzyło się tych pozytywnych sytuacji. Rok ten obfitował w podróże, które uwielbiam.
Jedną z nich był mój prawie miesięczny urlop w Stanach Zjednoczonych.  To najważniejszy z moich tegorocznych wyjazdów,  ponieważ sporo zwiedziłam, ale przede wszystkim spotkałam się z moimi bliskimi.


Kolejnym wyjazdem był urlop na greckim Rodos.

I wycieczka do Szwecji. Zwiedzanie zamku i miasta Kalmar

Kolejne wyjazdy odbyły się w kraju: wycieczka do Oświęcimia i zobaczenie obozu koncentracyjnego  Aushwitz-Birkenau miałam w planach już od dawna.
Wyjątkowo często udawało mi się bywać w Trójmieście, szczególnie w moim ukochanym Gdańsku.


Kilkakrotnie byłam w stolicy. Park Łazienkowski i Starówka to dobre miejsca na spacer.


We wszystkich wyjazdach towarzyszył mi mąż i to z nim zwiedzałam okoliczne miasta najczęściej motorem.
Augustów
 Giżycko

Mikołajki

Zrobiłam dużo świetnych zakupów, szczególnie będąc w USA, ale nie sposób wszystkich pokazać pojedyńczo. Najbardziej trafiony zakup to torebka Michaela Korsa, buty, zegarek Timex i różowa kurtka  Nautica, która można było często zobaczyć w moich wiosennych stylizacjach.




Oto kilka przykładowych stylizacji z ubraniami przywiezionymi z Ameryki..
Wiele fajnych rzeczy można kupić i u nas. Moimi ulubionymi sieciówkami jest Zara, Bershka i Stradivarius. A strony internetowe z których ja często korzystałam i polecam to Zalando i  Rabble która posiada duży wybór świetnych rzeczy, ofert i promocji. Szczegolnie, że ma w swojej ofercie  Kody Rabatowe New Look A ja bardzo sobie cenie rzeczy tej firmy

Kosmetyki bez ktorych  nie mogłam się obyć w tym roku i uważam, że są godne polecenia to super trwały matowy błyszczyk Revlon, szminka Maybeline w kolorze nude oraz balsam EOS i Carmex.

Jeśli chodzi o okolice oczu to nic mnie nie zachwyciło bardziej niż serum rozjaśniajace cienie pod oczami Eparance. Moimi najlepszymi tuszami do rzęs okazały się maskary Maybeline.
W tym roku pierwszy raz zrobiłam sobie zabieg keratynowy na włosy Chi Enviro i jestem z niego bardzo zadowolona do tej pory.
Oto efekt moich naturalnie lekko falowanych włosów po zabiegu.

Odnośnie włosów to trafionym urządzeniem okazała się automatyczna lokówka Babyliss, którą dostałam w prezencie.
A kolejnym najlepszym prezentem tego roku jest bransoletka Pandora.
Rok 2016 pachniał Burberry Brit i  Daisy Marc Jacobs.
A jeśli chodzi o blogowanie to niezmiennie sprawia mi dużo przyjemności tworzenie wpisów i stylizacji na moim blogu. Mój sposób ubierania się przez ten rok znacząco się nie zmienił, nadal najbardziej lubię boho i klasykę i połączenia różnych stylów w codziennych zestawieniach.  Oto kilka stylizacji, które najbardziej przypadły wam do gustu i w których ja czuję się najlepiej!













31 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje i cudne wycieczki!! Super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś fajny i aktywny rok, życzę Ci dalszej ,równie aktywnej kontynuacji w 2017 :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale się nazwiedzałaś:) cudowne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez ten rok dużo się u Ciebie działo.
    Super podsumowanie :)

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. These photos are wonderful! I'm your new GFC follower. Happy New Year! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne podsumowanie Malwino- widzę,że ten rok był pełen podróży- życzę by ten był równie owocny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne podsumowanie :) Bardzo chciałabym odwiedzić USA :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na to, że 2016 był dla Ciebie udany! Niech 2017 nie będzie gorszy ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę urlopu w Stanach!
    www.niedokoncakosmetycznie.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. UUuuu zazdroszczę tych wyjazdów. Masz śliczne włosy. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiele ciekawych miejsc udało Ci się zwiedzić :) miło się czyta takie podsumowanie :) oby ten rok był jeszcze lepszy :) pozdrawiam :)
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To podsumowanie pokazuje, że tworzysz naprawdę wspaniałe stylizacje! :)
    Pozdrawiamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie :)
    może wspolna obs ? zacznij i daj znac https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię podsumowania roku, wszystko w jednym miejscu, możnaby rzecz w pigułce :) sporo się ciebie działo pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne podsumowanie :) Zazdroszczę tego miesiąca w stanach, sama bym chciała na miesiąc tyle, że do Indii :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podsumowania są fajne. Można wrócić do wielu świetnych chwil :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie podsumowania, wszystkie zdjęcia są boskie ! :)

    Zapraszam na nowego bloga : http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń
  19. na każdym zdjęciu wyglądasz bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, wow sporo zwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. do you want to follow each other on gfc? if yes, let me know on my blog and i will follow you back :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne podsumowanie, zazdroszczę Twoich wyjazdów :) mnie w 2016 z dalszych miejsc udało mi się odwiedzić tylko Warszawę i Niechorze, mam nadzieję że 2017 będzie bardziej obfity wyjazdowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne podsumowanie ! superowe zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdjęcia i piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń