wtorek, 12 lipca 2016

letnie boho

Lato to czas w którym z łatwością i przyjemnością nosimy kolorowe ubrania, frędzle, zwiewne sukienki, koronki, wzorzyste printy.
Wszystkie te rzeczy idealnie wpisują że w mój ulubiony styl boho, który jest obecne modny, myślę nawet że przez swój charakter to trend na kążde lato, a dla mnie na cały rok. W wakacyjne dni nosi się go niezwykle naturalnie.
Sukienka w zwierzęcy wzór z kolorowym azteckim wykończeniem najdłuższa jaką mam z krótkich sukienek jest bardzo praktyczna. Połączyłam ją z brązowo-beżowymi sandałami na drewnianym słupku i karmelową torebką z frędzlami. Dołożyłam trochę złotej i kolorowej biżuterii w postaci pomarańczowego wisiorka w kształcie frędzelka, granatowej i czarnej bransoletki, złotego zegarka i kolczyków!



18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka ;) Lubię takie delikatne, kobiece klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great look dear :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/07/zara-yellow-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i buty:) ślicznie wyglądasz, pasuje Ci taki styl:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię styl boho :) Sukienka jest świetna :D

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, ma świetny kontrastowy wzór, idealnie do Ciebie pasuje. Wyglądasz pięknie <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zwiewna sukienka w sam raz na lato ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka i buty!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.fafashion.pl - strona naszego sklepu KLIK

    http://web.facebook.com/Fafashion-951616621560560/ - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: minus10

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy
    www.fafashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bosko kochana, troszeczkę przypominasz mi indiankę :-)Sukienka bardzo przyciąga uwagę wykończeniem dekoltu. Buciki masz extra :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka i wspaniale dobrałaś dodatki. Bardzo podoba mi się kontrast stonowanych butów i torebki z intensywnością wisiorka i pomadki, i te złote elemenciki i niebieskie bransoletki, super.
    Niby wszystkiego dużo ale proporcje dla mnie idealne :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw w moich ulubionych klimatach:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka rewelacyjna i znakomicie w niej wyglądasz!
    Długość sukienki dla mnie w sam raz, sama bym chciała taką kieckę, bosko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka i kapitalne buty (właśnie szukam w podobnym stylu). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń