poniedziałek, 18 kwietnia 2016

szarość dnia


płaszcz, bluza, torebka-TJ Maxx spodnie-Reserved buty-Converse kapelusz-C&A naszyjnik-Guess

U mnie jeszcze szarości, chociaż staram się już unikać stonowanych kolorów. Ale że w tym zestawieniu pomieszałam style to dodatkowo nie chciałam łączyć różnych kolorów.
Płaszcz pewnie już ostatni raz, bo robi się coraz cieplej, połączyłam go z szarymi Conversami, skórzanymi spodniami i kapeluszem. Dodałam bluzę z nadrukiem i białą torebkę. Jedynym akcentem kolorystycznym są paznokcie więcej i różowe usta!
A Wy lubicie takie niebanalne połączenia?











38 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten płaszcz!

    Ma ciekawy krój i idealnie zgrywa się z kapeluszem!
    Buty trochę przełamują charakter całości - jest więc niebanalnie, po Twojemu :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stonowane kolory, ale bardzo ciekawa całość! Dodatki nadają charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja wygląda obłędnie ! Podoba mi się strasznie kapelusz jak i paznokcie !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie przełamałaś tą szarość kolorem szminki i paznokci, kapelusz dodaje oryginalności całej stylizacji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne paznokcie :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja i piękne pazurki :) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) cudowne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz robi furorę, a paznokcie świetne. Sama chciałam sobie takie zrobić, ale nie mam odpowiedniej tej "folii" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. odcienie szarosci uwielbiam!Twoje paznokcie sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    Obserwuję i zapraszam do nas po nieco humoru:
    http://bogowiemody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się połączenie sportowych butów w oversizowym płaszczem.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebeczka :) uwielbiam takie przez ramię :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, są wygodne, a mogą wyglądać elegancko i stylowo!

      Usuń
  13. Great outfit dear :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/floral-dress.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej super stylizacja, baradzo podoba mi się ten szary płaszcz, i twoje paznokcie z elementami tego połysku.Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygladasz , super pazurki ;)
    http://xthy.blogspot.com/2016/04/wiosenna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, zostaję tu na dłużej :)
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny płaszczyk i paznokcie, sama mam teraz efekt szkła i jestem zadowolona :D zapraszam do mnie na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne paznokcie;) Ja już mam takie odrosty, ze nie chcę nawet na nie patrzeć hahah

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny płaszcz i genialne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutely stunning! Hope you can also check out my latest post. xx

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny zestaw, lubię takie stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszcz jest świetny. Całość w moim guście, bo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny ten płaszcz i spokojnie można go jeszcze nosić. U nas ostatnio rano 5,7 stopni, później trochę cieplej, ale ogólnie to zimno i wietrznie.
    Paznokietki znakomite, ja zwykle:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie też jednak chłodno, 8 stopni w dzień, mam nadzieję, że szybko się ociepli!

      Usuń
  24. Uwielbiam połączenie płaszcza i trampek - niebanalne i stylowe, bardzo fajnie wszystko dobrałaś, a paznokcie czaderskie! Pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Paznokcie mnie zachwyciły *_*

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Extra płaszcz, pazurki bardzo ciekawe (:

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam szary dlatego jak pojawia się w stylizacjach to zawsze mi się podoba :-)U Ciebie wyszło to świetnie, bo dodałaś trampki, kapelusz i skórzane spodnie czyli ciekawy mix :-) Pazurki super też się kiedyś skusiłam na efekt szkła :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń