piątek, 29 maja 2015

dżinsowa katana i asymetryczne bordo

Ostatnio trochę bardziej elegancko, a dzisiaj zdecydowanie po mojemu.
Zestaw przede wszystkim wygodny z elementami boho, które ostatnio bardzo lubię. a to za sprawą kurtki ze wstawkami wzorów i torby z frędzlami. Burgundowa asymetryczna dresowa spódnica jest idealna na panującą pogodą, a trampki wiadomo, najwygodniejsze buty na świecie!!! Wracając do jeansowej kurtki, pomimo że modna, nie była moją zwolenniczką, ale ta skradła moje serce, a kupiłam ją w zeszłym roku za marne pieniądze będąc w USA. Chyba prawie wszystkie elementy tego stroju stamtąd pochodzą.Tam to się robi zakupy!!!





 
okulary-Brylove t-shirt-Sinsay trampki-Converse
 

14 komentarzy:

  1. Ja jakoś nigdy nie byłam przekonana do spódnic maxi, zawsze uważałam, że przeznaczone są one dla dziewczyn wysokich, ale w zeszłym roku zakupiłam sobie jedną i dumnie nosiłam całe lato, mimo że do tych kurdupelków raczej należę :P hehe w tym roku również zamierzam często je nosić :)
    Katanka bardzo mi się podoba, sama poszukuję takiej jasne, ale nigdzie nie spotkałam jeszcze takiej :/
    Super wyglądasz :)

    Udanego weekendu :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal uważam,że maxi dla wysokich, a bynajmniej z długimi nogami najlepiej wygląda, ale cóż przełamalam się i mam jeszcze 3,a ta jest asymetryczna, jeden bok ma zameczkiem zciągnięty, więc trochę nogę widać, dziękuję za komentarz, życzę również Miłego Weekendu, pozdrawiam!

      Usuń
  2. Spódnica sama w sobie jest piękna, ale nie podoba mi się w tym zestawie i nigdy nie ubrałabym do niej takich butów.
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, kwestia gustu, mi one pasują, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się maxi w takim asymetrycznym wydaniu :-) I jeszcze rewelacyjny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  5. boska spódniczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maxi świetnie komponuję się z tą dżinsową kurtką! Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak najbardziej podoba mi się Twoja stylizacja, jest w moim guście, uwielbiam się podobnie ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjecia, fajna maxi :)

    OdpowiedzUsuń