niedziela, 11 stycznia 2015

Black

Pewnie jak większość z was wzbraniam się przed częstym ubieraniem się total black, ale zdarza się,że ulegam tej zimowej tendencji.
A żeby nie było zbyt czarno,dodałam chociaż akcent w postaci koloru czerwonego w biżuterii i dwustronnym szaliku w pepitkę. Szal jest gruby i ciepły, przywiozłam go z USA już w zeszłym roku, ale to dopiero w tym sezonie jest naprawdę modny. Cała reszta zestawu jedynie rożni się fakturą. Prosta sukienka na długi rękaw, skórzana kurtka, futerko, cienkie rajstopy i muszkieterki ze sklepu Baldaccini,do tego moja praktyczna torebka. Reszta ubrań jest firm nieznanych, bo dużo mam przywiezionych ze Stanów i nie zawsze są markowe, ale o tym może kiedy indziej. Wracającąc do zestawu ozdobą jest trochę frędzli przy torebce i naszyjniku, czarny zegarek  łączący złoto i srebro i złote detale przy butach i torebce. Zwykły codzienny zestaw nadający się na spacer, zakupy,do pracy, a nawet na randkę. Wiatr dziś był okropny!


10 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz :D przed total black się nie uchronisz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja.

    Podoba mi się takie połączenie. Look godny podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie paznokcie !:)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne zdjecia rowniez obserwuje buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/kolorowa-ramoneska.html

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne paznokcie i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tam się podoba, mimo tego, że jest czarno, ta czerń różni się fakturą i odcieniem, dzięki temu wyszło na prawdę mega ciekawie i stylowo :)
    Bardzo podoba mi się futrzak i te kozaki, zamki z tyłu dodają im fajnego charakteru :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, uwielbiam czarny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz! cudowne pazurki :**

    OdpowiedzUsuń